poniedziałek, 23 marca 2015

Oświetlenie dla młodych...czyli lampy na każdą kieszeń.

W dzisiejszych czasach młodym ludziom bardzo zależy na samodzielności, niezależności i prywatności. Marzenie jakim jest własne mieszkanie coraz łatwiej zrealizować dzięki preferencyjnym kredytom. Kiedy już posiadamy upragnione cztery kąty musimy jeszcze je urządzić. Niezwykle ważnym elementem wyposażenia mieszkania jest oświetlenie, które tworzy odpowiedni dla nas klimat. Pytanie brzmi co zrobić, aby wybrać ciekawe, piękne, funkcjonalne ale przy tym niedrogie lampy? Na naszej stronie internetowej znajdziecie najtańsze lampy, które sprawią, że wasze mieszkanie będzie wyjątkowe. Wybraliśmy kilka propozycji lamp podłogowych, wiszących, kinkietów oraz lamp technicznych, które charakteryzują się świetną jakością, ciekawym designem i najniższą ceną.

Pierwsza propozycja to lampy podłogowe, które świetnie sprawdzą się w pokoju dziennym. Salon niewątpliwie jest najbardziej reprezentacyjną częścią mieszkania. To w tym pomieszczeniu świętujemy, jadamy uroczyste posiłki, tam zapraszamy przyjaciół. Warto zwrócić szczególną uwagę aby był to pokój przytulny i klimatyczny.

Lampa podłogowa Zodiac Branca ZumaLine

Lampa podłogowa Manhattan ZumaLine

Lampa podłogowa Seville ZumaLine



Kolejna propozycja to uniwersalne lampy wiszące w super cenach do sypialni, kuchni, salonu.


Lampa wisząca Spheres ZumaLine

Lampa wisząca Bulb ZumaLine






3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oświetlenie dla młodych wcale nie musi być tandetne. U mnie zamontowałem u dzieci w pokoju oprawy sufitowe https://interblue.pl/oprawy-sufitowe,c,155 i dopiero wtedy umiejscowiłem w nich odpowiednie lampy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kiedyś miałem dość duży problem jeśli chodzi o wybór odpowiedniej kampy sufitowej do mojego domu. Jednak czytałem na http://www.scandihome.pl/efektowne-lampy-sufitowe-do-salonu-w-stylu-glamour-jak-znalezc-te-najlepsza/ o tym jak wybrać bardzo fajną i zarazem efektowną lampę. Udało mi się ten plan bez problemu zrealizować.

    OdpowiedzUsuń